Blogul lui Miron: VSIO!!! vin acasă Șor mută capitală la Orhei

VSIO!!! vin acasă Șor mută capitală la Orhei

  VSIO!!! Dacă până acum mă gîndeam să-mi formez familia în Europa sau Statele Unite acum mi-am schimbat radical părerea, vreau să-mi fac o familie acasă. Eu nu știu: Șor e tânăr și neliniștit sau el chiar vrea să aducă capitală la Orhei ... dar eu știu că avem deja ”fenomenul Șor”.


  Dacă mai țineți minte lista ceea a mea ''Și fași tu Șor'' acum s-a mai adaugat acolo un punct și anume acesta mă face să prind curaj să vin acasă. Nuștiu dacă ați auzit sau nu, dar la Orhei pentru noi-născuți se achită indemnizații ba și mai mut pentru al doilea și restu la fel se achită ...

Astfel, pentru nașterea primului copil (inclusiv naștere multiplă), “Alocația orașului Orhei pentru nou-născut” va constitui 7000 lei (în cazul nașterii multiple – pentru fiecare copil). Pentru nașterea celui de-al doilea copil și nașterile ulterioare, “Alocația orașului Orhei pentru nou-născut” va constitui 10 000 lei. 

 vezi aici ce scrie primaria orașului orhei.



  Interesant ce zic ceea ce urlau în gura mare  că activitățile lui Șor se vor termina cu show-urile și concerturile lui  Kircorov și Jasmin ori cum spuneau prietenii noștri din capitală că aici ne cîntă cucu.

p.s. La final, dragi prieteni și mai ales (ne)prieteni, nu vă umflați de nervi că nu-i așa cum voi ați vrut să fie, keep calm și venițî la un pahar cu jin.

0 coment.:

Trimiteți un comentariu