Blogul lui Miron: +18 Mai pe scurt despre criza politică Moldavă, opinia mea despre PDM și vlad Blatniuc

+18 Mai pe scurt despre criza politică Moldavă, opinia mea despre PDM și vlad Blatniuc


*ATENȚIE acest articol conține cuvinte necenzurate +18 

  Criza politică din Moldova m-a făcut să scriu acest articol , pentru că de fapt nici nu am vrut să mă expun cu părerea față de ceea ce se întîmplă acasă , îi clar că-i uzurpare de putere și aici vreau să adaug cîteva păreri , arunc și eu ai mei doi bănuți.

   N-ar fi lupi de n-ar fi oi - asta-i despre neamu nostru cel Moldav , despre PDM-iști ș-o bucată despre noul guvern, pleacă un lup și vine altu da oile behăie care și cum pot, unele pentru 500 mdl în corturi , alții pe facebook cu poze de profil care - susțin guvernul *Pilip  , Eugen Luchianiuc  a scris un articol despre noul guvern și componența s-a , dații o *citanie  recomand ,nu-i mult de citit acolo nu vă fie teamă să cheltuiți două minute, în schimb o sa fiți informați - nu fiți PDM-iști, informațivă .

  Parcă văd *acu prin comentarii cică - sunt un Balabol și că singur am fost PDM-ist sau că-s curvă , trădător de prieteni etc..
 - Am fost , demult foarte demult am fost  , pe când mergeau dinozaurii pe acest pământ am facut parte din cea mai puternică , frumoasă , deșteaptă și ingenioasă echipă de tineret din R.Moldova  și anume Tineretul democrat  o experiență politică , de viață , prieteni și oameni buni cu suflet mare.       Pentru că acasă nu-mi vedeam un viitor clar am fost nevoit să plec și asta-i tot vina PDM că mi-a adus patria la așa condiții.

  Vreau o țară prosperă,europeană,democrată curată cu porțile deschise fiecărui om indiferent de provenența lui , vreau să vin acasă , vreau să merg pe banda de biciliști liniștit sau să traversez zebra fără frică , vreau o țară avansată și nu în ultimul rînd vreau să răspundă Plaha pentru aceste vise neîmplinite , să răspundă fiecare lup lacom care a luat mită atunci cînd unii mureau de foame, să răspundă cei care-i strîng curu-n fotoliu de la serviciu și impiedică schimbarea spre bine.

  Pentru încheiere , prieteni -  cei care încă mai au dubii, voi nu v-ați săturat de batiușca Plaha ? de sărăcia pe care o adîncito în Moldova , era rău dar s-a ajuns ca să fie 15 metri de rahat și sub el  noi , vă dați seamă cît mai avem de săpat să dam de suprafață? sau tot vă sunt scumpe locurile de muncă care au fost oferite vouă de plaha ?indiferent de prețul lor? Eu știu că vouă vii pohui dar nu fiți egoiști , avem un guvern muist și asta-i clar , hai noi să fim mai buni... Baftă.


p.S

dex*
*Acu -  acum 
*Pilip - caterincă despre guvernul Filip 
*Citanie citanie sf [At: COD. VOR. 147/14 / V: cet~, cetenie, ~tenie / Pl: ~ii și ~tănii / E: bg четенеsrb čitanje] (Îvp1 Citire. 2 Instruire prin citit Vz studiu. 3Erudiție. 4 Lectură (din cărțile bisericești înaintea credincioșilor) Cf prelegere.

1 coment. - Add Yours

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu