Blogul lui Miron: Astăzi la Orhei e hram! Câteva fotografii transmise de prieteni

Astăzi la Orhei e hram! Câteva fotografii transmise de prieteni

Astăzi a fost hramul orașului Orhei. Orașul în care m-am născut și am crescut. Îmi pare rău că nu sunt astăzi alături de prieteni și rude pentru a petrece această sărbătoare.

Dacă tot îs departe de casă i-am rugat pe prieteni să îmi transmită fotografii pe parcursul zilei. Să văd și eu cum a făcut hramul proaspătul primar al orașului. Iată câteva fotografii din dimineața zilei de azi.

Nu le-am mai sortat. Le-am pus așa de-a întregul. Poate doar câteva comentarii.

Primarul învață cum se face un sălfi.


Fetele de la Orhei după care-s topiți toți moldovenii!!!




Ce fel de sărbătoare fără pâine și sare


Cuvântarea primarului.


Hora Moldovenilor!!! a Orheienilor adică!


Tinerii noștri! Cei mai frumoși!


Primarul și o orheiancă :-)


Alaltăieri am scris despre faptul că sunt unii care vor să se bage peste orheieni. Nu le-a reușit, chiar și Irina Loghin, cea care spuneau ei că au convins-o să nu vină în Orhei, a cântat pentru orheieni.

Prietenii n-au stat la ea, totuși publicul ei e mai în vârstă. Au fost însă la 3SudEst și acum ascultă Toto Cutugno!






Totodată vă propun să vedeți pe facebook un mic video filmat de un jurnalist astăzi la Orhei.

La mulți ani Orhei! Și să dea Domnul să avem unde ne-ntoarce!

0 coment.:

Trimiteți un comentariu