Blogul lui Miron: #ORHEIULMEU - un nou proiect pentru un Orhei mai prosper

#ORHEIULMEU - un nou proiect pentru un Orhei mai prosper

  Salut ideea tinerilor Orheieni care doresc un vector bun pentru acest mic orășel care-mi este și locul meu de baștină.

  Nu știu cum alții dar eu îmi mai amintesc cîteva proiecte de gen #orheiulmeu și din păcate nu prea  au avut mare succes:
 

  •   Orhei 9ne pasă - la baza care a stat tinerii din PDM care am făcut parte și eu 
  •   Alerte Orhei - care nu știu de ce dar cetățenii nu au o implicație activă de cît singur echipa , vă îndemn să luați parte și să-i suțineți
  •   Hai Moldova/Orhei - salubrizarea Moldovei , în Orhei a luat din nou parte toată echipa de tineret PDM și a susținut proiectul dar din cetețeni s-au prezentat doar 1% ceea ce este un rezultat foarte mic, chiar dacă  nu erau prea mulți  rezultatele au fost mari.


  Acum #ORHEIULMEU , sper și doresc să fie un proiect cu  o implicație maximă din partea tinerilor,este o ideea la baza care stau doar fapte pure,curate și cu un vector frumos pentru Orheiu , dacă tot nu putem aduce europa în Moldova lasă tinerii din Orhei să facă europa lor mică în orășel.

Susțin acest proiect și vă îndem și pe voi:


  • facebook: https://www.facebook.com/orheialmeu/?fref=ts
  • pagina web: http://orheiulmeu.md/








1 coment. - Add Yours

Denis spunea...

Îți mulțumim pentru susținere !! Apreciem și sperăm la o colaborare cît mai fructuoasă !!

Trimiteți un comentariu