Blogul lui Miron: Nostalgie tomnatică

Nostalgie tomnatică

   

Nici nu cum să încep,sunt emoționat...nostalgie,orgoliu,școală,copilărie, cu asta'mi asociez eu toamna, ploi , amintiri și un fel de melancolie sufletească ascunsă , am o stare amestecată cu visare și cu doraința de izolare , tristețe ușoară.Mi-e trist atunci cînd se mai termină o vară,e un semn că uncă un an din viața ta a fost suflat de timp și pentru fiecare in parte această vară are o istorie,cineva s-au cunoscut, undeva s-a creat o iubire nouă,cineva și-a întîlnit acel ea/el la tabără sau la bunelu-n sat care v-a rămîine în memoria ca cea mai super vară...Dar eu scriu , îmi amintesc de acel ghiozdan care era de două ori mai mare ca mine , mereu răcoarele ăsta de seară îmi amintea că suntem aproape de un nou an școlar,atunci cînd îți este dor să-ți vezii colegii care ți-au lipsit trei luni , emoțiile celea care te copleșesc la careul solemn și primele ore care trec cele mai greu,primul eseu- cum ți-ai petrecut vara, asta îmi lipsește mult.Îmi lipsește și ea , ochii ei verzi și părul roșcat aprins,finețea ei,zîmbetul,obrajii cu acele găurele micuți,scrisorele care erau pline de emoții.E straniu să-ți amintești de cineva care atunci nici nu bănuiai că te va schimba atît de mult peste ani.





  E greu să scrii atunci cînd realizezi că deja ai crescut,cînd deja nu-ți mai este frică de floarea soarelui de pe deal și că școala e aproape,de acel răcoare văratic de seară și nici de ploi nu te mai temi.Nu mai observi cîte persoane sunt în lisa ta de prieteni,din ce în ce mai rar intri pe facebook,nu te mai suni cu foștii colegi,apar alte interese,nu-ți mai e  frică de adunările de părinți.Începe să-ți fie dor de profesori ,școală,copilărie,prieteni.Părinții nu te mai ceartă , buneii nu mai sunt, unii se căsătoresc,altii deja au copii,apar resposabilități,cercul de prieteni devine mai strîns.Atunci cînd vara nu e vacanță dar e un bilet la vion pe 2 săptămîni să-ți vezi rudele,meleagurile și ceea ce ții mai drag.Deja părinții îți duc dorul,te sună cu gîndul cînd vii acasă,dar tu mereu nu mai dovedești nimic...lucru...rutină...timp.

  


p.s ai observat cum a trecut timpul??

p.p.s dar tu ai istoria ta de vară?

  
  

0 coment.:

Trimiteți un comentariu