Blogul lui Miron: Bag P#L@'N vot și îl dau politicienilor

Bag P#L@'N vot și îl dau politicienilor

ATENȚIE acest articol conține un limbaj vulgar care este interzis minorilo [+18]  

Nu mai vreau să votez , pentru că nu mai am pe cine vota, pentru că nu mai am credință și pentru că m-am *zaibit să votez ca după să vină  un țăran de la coada văcii pe care nici macăr nu'l fute ce'i în țara asta, pentru el e ok că a venit unul ca Dodon i-a dat 100 de lei și el gata e pentru dreptate.

  Sunt acum diasporă care în genere unii spun că noi ar trebuie să tăcem și cel mai rău e că are dreptate,diaspora vede din alt unghi situația din țara.

  Acum îmi bag P#L@'N vot și îl  dau politicienilor , va fi unicul vot cu miros de P*L@ și asta mă satisface , ei tot timpul ne-au hranit cu promisiuni și zâmbete false.Ne-au furat până și chiloții au fost vânduți de pe cetățeni.

  DAR! eu am să votez în ciuda lor și am să merg sute de kilometri doar pentru ca să nu le mai dau șansă proștilor să-mi decidă soarta țării...SĂ ȘTII DACĂ NU VOTEZI ESTE GĂTITĂ DEJA ȘTAMPILA TA PENTRU ALT CINEVA



P:S  A NU VOTA NU ESTE O OPȚIUNE....


1 coment. - Add Yours

Unknown spunea...

daca ar gindi toti ca tine cei deacasa o sa mai intre in rahat pe vrio 4 ani inainte. maia sandu e singura noastra sansa.

Trimiteți un comentariu