Blogul lui Miron: Coronavirusul ți-a dat planurile peste cap? #staiacasă și lansează un blog! Ține 10 sfaturi utile pentru un blog de succes în 2020

Coronavirusul ți-a dat planurile peste cap? #staiacasă și lansează un blog! Ține 10 sfaturi utile pentru un blog de succes în 2020


Pandemia COVID-19 a cauzat o mulțime consecințe negative asupra domeniului public și economic. O mulțime de afaceri din sferele publice suferă pierderi, în timp ce companiile de produse sanitare și de protecție profită la maxim de panica oamenilor care rămân la domiciliu. Pentru a face față, unele companii se reprofilează, iar altele adaugă servicii suplimentare pentru a veni în întâmpinarea necesităților clienților săi. Aceștia au o mulțime de oportunități de a se folosi de ofertele companiilor, dar și de a-și diversifica carantina cu propriile eforturi.
În ultimele săptămâni, Social Media și YouTube se bucură de o prezență mult mai mare a internauților care caută informații sau le împărtășesc cu semenii săi, iar promovarea pe platformele informaționale câștigă în putere. Nu e de mirare că aceste domenii au devenit tot mai populare printre doritorii de a câștiga de pe urma publicității online, dat fiind faptul că rezultatele  nu se lasă așteptate.
Vloggingul a devenit una dintre cele mai populare și distractive căi de comunicare și, vrem sau nu să o recunoaștem, o metodă eficientă de vânzare atât a informației, cât și a produselor de orice tip. Nu este ușor să-ți câștigi existența din această activitate, deoarece necesitatea de a prezenta informații utile și actuale pentru urmăritori este la ordinea zilei.
Un pic de statistică: Statisticile din 2019 arată că 720 mii de moldoveni au făcut cumpărături online, iar numărul acestora crește considerabil în contextul pandemiei de coronavirus. 81% dintre cumpărători se informează online înainte de purcede la cumpărături, accesând diferite surse video.
Cu toate acestea, există nișe în care vloggingul pierde în fața textului scris. Internauții aleg să lanseze blog-uri pe diferite tematici care le vor aduce notorietate și loc garantat în topul motoarelor de căutare și, respectiv, un flux continuu de vizitatori obținut într-un mod organic și gratuit. Cele mai răspândite tematici alese de internauți pentru a începe blogging-ul sunt: politică, marketing (inclusiv digital), gastronomie, modă, probleme personale și sociale etc. Actualitatea și notorietatea blog-ului în aceste domenii, cu siguranță, garantează succes pe termen lung.
Ce să faci, dacă abia ai lansat un blog, dar nu știi cum să-l promovezi? Ce metode de promovare să alegi, astfel încât să ai cât mai multe vizualizări și interacțiuni cu urmăritorii tăi? Echipa Seolitte e aici să răspundă la întrebările tale și să-ți ofere 10 sfaturi cum să-ți promovezi blog-ul în anul 2020, care se așteaptă a fi unul foarte interesant pentru marketingul digital. Datorită sfaturilor noastre, îți vei mări traficul pe blog și îți vei fideliza cititorii rapid și fără penalități de la Google.


Ei bine, să trecem la șiretlicuri:
  1. Spune cititorilor cine ești și ce le oferi
Ca cititorii să te cunoască mai bine îți recomandăm să introduci pe blog o pagină denumită, de exemplu Despre noi, în care vei scrie cine ești și ce le oferi. În 2020 va conta tot mai mult să aduci cititorului cât mai multă informație exactă și utilă, iar înainte de asta asigură-te că faci ceea de ce are nevoie simplul utilizator.
  1. Restructurează blog-ul pentru lizibilitatea informației
Structurează informațiile și imaginile astfel încât utilizatorii să aprecieze coeziunea simplă a mesajului și să vrea să mai viziteze odată site-ul blog-ului tău. Această metodă de restructurare a blog-ului face parte din cele mai recomandate strategii de promovare online care ajută la sporirea numărului de cititori și interacțiuni.
  1. Colaborează cu alte blog-uri
În ultimii 3 ani se pune accentul pe colaborări care aduc venituri și impact dublu ambelor părți care participă la acestea. De ce să nu unești forțele cu blog-urile de pe aceeași nișă? Împreună ați putea face infografice interactive, diferite studii de caz și concursuri pentru cititori. Dintre toate tipurile de promovare online, acesta te va ajuta să convertești utilizatori și să obții o audiență mai mare.
  1. Repetă acțiunile care îți aduc rezultate
Fii conștiincios și verifică statisticile lunare ale blog-ului. Apelează din nou la tehnicile de promovare online care ți-au adus popularitate. De exemplu, dacă organizarea unui eveniment pe blog-ul tău ți-a adus noi cititori și i-a fidelizat în decursul a câteva luni, atunci a venit timpul să o mai faci pentru a-ți spori faima printre rândurile noilor internauți care încă nu au auzit de tine.
  1. Promovează-ți blog-ul pe Social Media
Deja știi că două cele mai bune platforme de promovare a blog-ului care aduc rezultate sunt Facebook și Instagram. În 2020 ne așteptăm la un nou val de tendințe în materie de promovare pe rețelele de socializare care ne vor provoca la alte abordări a publicității online. Chiar dacă publicitatea pe Facebook nu mai este gratuită, oricum poți să-ți implici cititorii în postările tale. Crează postări la ora potrivită pentru un impact maxim al postărilor.
  1. Optează pentru optimizare SEO de calitate
Optimizarea pentru motoarele de căutare asigură o vizibilitate și popularitate pe termen lung a blog-ului tău. Pentru a ajunge cât mai aproape de cititorii tăi, trebuie să-ți îmbunătățești atât conținutul, cât și structura site-ului. Acestea trebuie să fie optimizate pentru a putea fi indexate ușor de Google și „aruncate” pe prima pagină, direct în fața celor care au nevoie de informația pe care o oferi.
Știai că 70-80% dintre utilizatorii motoarelor de căutare acordă atenție doar la căutările organice? Pentru unii publicitatea plătită nu este un punct de reper pentru o informație veridică și utilă.
Dacă nu cunoști nimic despre această strategie, dar îți dorești cât mai multe conversii, atunci poți apela la servicii de optimizare pentru site-ul tău, prestate de echipa Seolitte. Cu ajutorul conținutului calitativ, cuvintelor cheie, meta etichetelor potrivite și imaginilor optimizate vei obține trafic organic și te vei bucura de popularitatea bine meritată.
  1. Oferă cititorilor conținut de calitate
Vrei ca blog-ul tău să devină unul de succes și să se bucure de popularitate? Atunci trebuie să știi că un conținut de calitate te va ajuta să-ți lărgești audiența și să livrezi informație necesară cititorilor tăi. În 2020 informația exactă și fiabilă va fi și mai apreciată. Cititorul nu doar va scana textul lizibil, el va căuta cu ochii materiale și cifre exacte pentru ceea de ce are nevoie.
  1. Îmbunătățește viteza de încărcare a blog-ului
De ce contează viteza de încărcare a unui site? Pentru că în ziua de azi timpul costă și simplul cititor, căutând o informație pe Internet sau, pur și simplu, navigând din plictiseală pe pagini și blog-uri, nu este dispus să aștepte nici 8-10 secunde pentru a vedea informația respectivă.
Știai că 85% dintre utilizatori părăsesc pagina Web dacă aceasta se încarcă mai mult de 6 secunde? Ei bine, atunci află că viteza perfectă de încărcare a unui blog de succes este de 0.8 secunde. Pentru îmbunătățirea vitezei de încărcare îți recomandăm, în primul rând, să alegi un hosting de calitate care îți va asigura o viteză mai bună și nu îl va lăsa pe cititor să aștepte.
  1. Fii activ și interacționează cu urmăritorii tăi
După ce ai îmbunătățit structura blog-ului și ai introdus casete unde cititorii pot interacționa cu tine și cu postările de pe blog, atunci fii prezent și răspunde la întrebările / comentariile acestora. Datorită acestor interacționări obții încrederea cititorilor și îi fidelizezi destul de rapid. Confortul pe care îl obține un cititor, după ce ai răspuns la întrebarea care îl macină sau l-ai asigurat că nu e singurul care s-a ciocnit cu vreo situație, nu se compară cu publicitatea online plătită care uneori aduce și urmăritori pasivi.
  1. La desert – nu uita de aspectul Mobile Friendly
Tot mai multe site-uri se axează pe îmbunătățirea versiunii mobile a paginii Web pentru a ușura navigarea utilizatorilor. Ca să-ți optimizezi corect blog-ul pentru dispozitivele mobile, trebuie să apelezi la specialiști experimentați în domeniu. Ei îți vor îmbunătăți experiența de navigare în blog și ți-l vor aduce într-o condiție optimă pentru a satisface nevoile internauților care au ajuns pe pagina ta.
Curiozitate: Dacă în 2019 rata cititorilor care folosesc dispozitivele mobile pentru a naviga un blog este de 89%, atunci în 2020 ne așteaptă un val mai mare de utilizatori și am putea ajunge la cifra 95%. De ce să nu mizezi pe versiunea mobilă a blog-ului tău?
Iar în loc de concluzie, recapitulăm:
Dacă ți se pare că blog-ul tău e ca și un copil în care trebuie să investești timp, grijă și răbdare, atunci așa și este. Un proiect ca acesta necesită o abordare serioasă și originală pentru a-i asigura o promovare online cât mai eficientă și rapidă.
De aceea să recapitulăm succint sfaturile care te vor ajuta să ai un blog de succes în 2020:
-       Îmbunătățește structura blog-ului
-       Prezintă-te cititorilor tăi
-       Construiește parteneriate cu alți bloggeri
-       Repetă acțiunile care ți-au adus cele mai bune rezultate
-       Optează pentru un Social Media Marketing corect
-       Nu uita de Google Ads și SEO de calitate
-       Marketing-ul de conținut - arma ta principală
-       Mărește viteza de încărcare a blog-ului
-       Comunică cu cititorii tăi
-       Optimizează versiunea mobilă a site-ului

Sperăm că sfaturile noastre te vor ajuta să-ți promovezi blog-ul, astfel încât să te bucuri de popularitate în acest an. Și dacă nu știi cum să implementezi toate acestea în viața reală, agenția de marketing digital Seolitte te ajută cu mare drag și profesionalism, oferindu-ți servicii de optimizare a site-ului tău, orientate spre rezultate durabile.
Lasă-ne denumirea blog-ului tău și un e-mail, iar noi venim cu ofertă avantajoasă pentru promovarea acestuia și îți garantăm calitate și sustenabilitate!

0 coment.:

Trimiteți un comentariu