Blogul lui Miron: De ce eu prefer mai mult #TelegramMessenger ca restu ? ...

De ce eu prefer mai mult #TelegramMessenger ca restu ? ...

   Salut prieteni,nu-i prima dată când am încercat să fac share la acest messenger , dar nu am idee de ce nu se mândrește el cu popularitatea s-a în Moldova , utilizatorii din comuna europeană mai mult preferă acest #Telegram de cît FacebookMessenger care se mîndrește cu popularitate la noi.
  De unde vine el , cine estea fondatoru și de ce îi dau eu mai multă preferință de cît concurentului său direct fbmessenger .

  #TelegramMessenger este fondat de Pavel Durov , da da toți îl cunoșatem, este și creatorul site-ului de socializare vkontakte , adică care deja nu mai face parte din ehipa acestui proiect.Pavel a venit cu ideea de a crea cel mai securizat messenger care de nici un organ de stat nu v-a putea să-l spargă și să  fie citite dialogurile dvs private,ideea i-a venit după ce i-a fost sparta conversația cu fratelui său de către organele de stat MKVD la cererea actualului director @mailgroup care actual deține și pachetul de control vkontakte.

click pe imagine să vezi statistica

  De ce #Telegram?: simplu,îmi place că-i  simplu,comod,securizat,multifuncțional și îți permite să creezi (roboți-boți) care te poate  ajuta la mai multe ex:Promovarea articolelor de pe blog ) funny nu?
  Este primu messenger care avuse funcția pe care a împrumutato acum ceva timp și facebook, de a elimina chat-ul sau mesajele după un timp anumit pe care îl poți seta înainte de a începe un dialog.

  P.S dacă îți este interesant putem comunica cu ajutorul acestui messenger, uite aici este linkul meu: @jeneamiron
sau te poți înscrie la canalul meu unde poți fi la curent #Live cu ceea ce apare nou pe blog #LiveNotificari aici link https://telegram.me/eumiron


0 coment.:

Trimiteți un comentariu